Välkommen, Besökare

Tracys Hämnd - If tomorrow comes
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Tracys Hämnd - If tomorrow comes

Tracys Hämnd - If tomorrow comes 11 dec 2011 22:55 #1

När jag var bra mycket yngre än vad jag är idag, satt jag tillsammans med morsan i soffan och kollade på en serie som var mycket spännande. En kvinna vars mamma tar sitt eget liv blir oskyldigt dömd för stöld hos en ökänd businessman. Väl inne i fängelset bestämmer sig kvinnan på att hämnas på de som satte henne där och på så sätt börjar Tracys hämnd. Det är en obeskrivlig känsla som infinner sig när introt spelas upp på teven. Jag hade glömt hur grym introlåten var, jag får rysningar av välbehag.

Detta är nog ingen serie för cineaster i det stora hela. Serien kan stundtals vara väldigt cheesy med alla glättiga rika brudar och smarta businessmen. Men i det stora hela är det en riktigt spännande historia om en kvinna som sätter ner foten och tar saken i sina egna händer vilket leder henne in på en bana som mästertjuv.

Re: Tracys Hämnd - If tomorrow comes 12 dec 2011 06:11 #2

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Håller med till 100%. Var iofs ett bra tag sedan jag såg den men Tracys hämnd klassar jag som tv-underhållning av högsta nostalgiklass. Morsan och jag tittade på en jäkla massa sådana här tant-serier under 80-talet men Tracys Hämnd har alltid stått ut som en av dom bättre.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.12 sekunder