Välkommen, Besökare

Far cry 3 intryck.
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Far cry 3 intryck.

Far cry 3 intryck. 16 dec 2012 18:02 #1

• Sven_stick
  • Praktikant
  • When...
HAr börjat spela far cry 3 så tänkte dela med mig av lite tankar och intryck.
Har spelat någon/några timmar idag

Börjar med att ta en bil, skulle pröva handbromsen men råka slänga mig ur bilen så den åkte ner i vattnet
Sen såg jag en Buffalo som jag tänkte döda och flå men den dödade mig istället x(

Dom farliga djuren är farliga så var vaksamma! Allt kan döda dig x(

Lite halvsvårt på svåraste x(
Tips spela på normal!!
When...

Re: Far cry 3 intryck. 16 dec 2012 22:07 #2

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Kör nästan alltid på normal. Är kass på tv-spel.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Far cry 3 intryck. 16 dec 2012 23:45 #3

• Sven_stick
  • Praktikant
  • When...
Vill ju ha achivments så spelar alltid på svåraste även om man får nöta samma parti om o om igen
When...

Re: Far cry 3 intryck. 17 dec 2012 06:43 #4

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Nötande är inte min grej. Har alldeles för lite tålamod för det tyvärr. Men om man gillar achievements/trophys så är det klart att man ska lira så svårt som möjligt.

Re: Far cry 3 intryck. 17 dec 2012 11:05 #5

Såg Gametrailers recension igår.
Svårt i spelen är ok, men jag tycker just open-worldtänket är jobbigt. Det tilltalar mig inte alls att kunna springa runt varthelst jag vill i spel. Jag vill bli ledd till viss del. De enda spelen jag hittills spelat där jag inte stört mig på just detta är Borderlands, fast även där är det småjobbigt stundtals.

Men dina omdömen här kanske kan få mig att ändra mig?!
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Far cry 3 intryck. 18 dec 2012 19:09 #6

• Bohauo
  • Grundare
Jag har klarat hela spelet på normal (på PC) kan dock hålla med om att alla djur är farliga... blev uppäten av en varan, har även blivit dödad av en jätte sköldpadda en gång... det ända som inte har lyckts ta kål på mig ännu är fåglarna...

Tycker mycket bättre om Far Cry 3 än 2:an...
"Sinnen är som fallskärmar - De fungerar bara när de är öppna"

Re: Far cry 3 intryck. 19 dec 2012 17:41 #7

• Sven_stick
  • Praktikant
  • When...
Skulle nyss ta ut ett läger med skurkar men en tiger han före Li och utplånade alla x) men jag fick xp iomed att ingen såg mig
Men jag har dött x antal gånger av tigrar idag
When...

Re: Far cry 3 intryck. 26 dec 2012 01:45 #8

Vänta lite...dödad av en sköldpadda?
Haha...hahahaha.....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Re: Far cry 3 intryck. 26 dec 2012 01:46 #9

...nä jag är inte klar.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Re: Far cry 3 intryck. 26 dec 2012 01:46 #10

...så!

Hehehe....hehehehehhe.....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!

Re: Far cry 3 intryck. 26 dec 2012 06:38 #11

• Sven_stick
  • Praktikant
  • When...
Hur blir man dödad av sköldpaddan? Dom bara gömmer sig i skalet ju
When...

Re: Far cry 3 intryck. 26 dec 2012 11:50 #12

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ok. Så Bohauo blev dödad av något man inte kan bli dödad av egentligen? Ha ha ha ha ha ha ha ha!

Re: Far cry 3 intryck. 26 dec 2012 13:56 #13

• Sven_stick
  • Praktikant
  • When...
Har blivit dödad av många djur dock inga sköldpaddor, inte hittills iallafall
Däremot alla kattdjur är jobbiga att döda, iallafall med mitt favorit-vapen Pilbågen
Men om man grillar dom med eldkastaren så är det lungt sålänge man väntar på att elden ska slockna, iomed att halva djungeln börjar brinna

Bra spel dock
Som skyrim typ fast minus rpg-elementen skulle jag nog säga att det kan vara
When...

Re: Far cry 3 intryck. 26 dec 2012 16:52 #14

• Bohauo
  • Grundare
Fråga mig inte hur jag kunde dö av en sköldpadda...
Jag har dock inte kommit över det ännu...
"Sinnen är som fallskärmar - De fungerar bara när de är öppna"

Re: Far cry 3 intryck. 31 dec 2012 13:13 #15

• Sven_stick
  • Praktikant
  • When...
Höll på att få en hjärtattack nyss när jag simmade in i en mörk tunnel och blev attackerad av en krokodil!
Iomed att man aldrig ser dom!
Eller som hajarna i havet x)

Däremot tycker jag det gick snabbt till att låsa upp alla crafting tillbehör förutom dom som är från path of the vinter questsen.

Och det är tråkigt att man nästan aldrig använder pengarna till något, har alla wallets förutom sista och går nästan alltid runder med fylld plånbok

Men sen använder jag pilbågen mest oxå
Min spelstil är smyga, smyga och lite mer smygande

Oj smiley overload i detta inlägg men jaja!
When...
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.25 sekunder