Välkommen, Besökare

Playstation!
(1 är i forum nu) (1) Gäst

ÄMNE: Playstation!

Re: Playstation! 13 dec 2011 09:46 #81

Tydligen så skall ingen av de gamla klasserna vara spelbara. Siren är den enda som kommer tillbaka men ingen, förutom Gearbox, vet i vilken form detta sker.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 13 dec 2011 09:51 #82

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ombyte förnöjer. Finns säkert en motsvarighet till min lite mer supportinriktade Soldier. Zupportecutor eller något sånt.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Playstation! 13 dec 2011 09:52 #83

Ja, för det vore ju synd att prova något annat
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 13 dec 2011 10:07 #84

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Nu ska du inte vara sådan. Vi var ju rörande överens om vilka fantastiska klassval vi hade gjort och hur bra dom passade oss.

Re: Playstation! 13 dec 2011 10:12 #85

Förlåt... kunde bara inte låta bli när du säger att ombyte förnöjer och att du vill ha samma gamla, i ett och samma inlägg
ffavs.wordpress.com
Senast ändrad: 13 dec 2011 10:13 av Totenfresser.

Re: Playstation! 13 dec 2011 10:16 #86

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Vafan, inte samma. Bara liknande. Man måste ju ha en stabil grund att stå på vettu.

Re: Playstation! 13 dec 2011 10:24 #87

Så är det! Stabiilt!
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 20 dec 2011 12:01 #88

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Vad tror ni om nya Playstation Vita då? Släpptes tydligen i Japan igår och verkar sälja ganska så bra. Jag tycker att detta är den första bärbrara konsolen som är intressant överhuvudtaget och hade gärna ägt en.

Re: Playstation! 20 dec 2011 12:05 #89

Jag har velat ha en PSP redan tidigare... och den här minskar inte mitt sug direkt. Men frågan är hur mycket man skulle använt den... Men jag kan lägga en i hyllan och säga att jag har den!!
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 20 dec 2011 12:07 #90

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Bara det kommer bra spel så. Hade gärna tagit min PS Vita, krupit upp i soffan och lirat. Gärna tillsammans med lite varmt te och ostmackor.

Re: Playstation! 22 dec 2011 14:52 #91

Jag hade gärna haft en som man kan ha med sig när man skall åka någonstans där det är tråkigt.
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 22 dec 2011 22:15 #92

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Tror att PS Vita funkar för det ändamålet också. Det jobbiga är väl att ta upp Vitan, sätta sig och spela och mer eller mindre proklamera att man tycker att stället man är på är tråkigt.

Re: Playstation! 23 dec 2011 07:53 #93

Beror väl på. Vissa ställen är ju accepterat tråkiga. Jag avser inte alltid vissa onämnda sociala tillställningar när jag tänker tråkigt
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 23 dec 2011 10:08 #94

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ingen aning om CDON godkänner det men jag tror att jag precis beställde Killzone 3 för 28kr. Halva priset på det just nu dvs 49kr. Plus den här koden: xY8Me4Sb som ger 50kr i rabatt. Då återstår bara frakten. Billigt...

Re: Playstation! 27 dec 2011 07:04 #95

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Då har man lirat lite Battlefield 3 och kampanjen är ruskigt Call Of Duty-influerad. Trist tycker jag som gillade upplägget i första Bad Company med stora öppna kartor (även om fienderna siktade förbannat bra).
Ingen annan som fick BF3 av tomten och kanske vill lira lite co-op?

Re: Playstation! 03 jan 2012 15:08 #96

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Förhandstitt på Borderlands 2:

Gamereactor kollar in Borderlands 2

SKA HA!

Re: Playstation! 09 jan 2012 08:05 #97

Ja... Borderlands 2 är givet. För övrigt så klarade vi originalspelet i förra veckan.
Ett stort öga, med lika stor mun och ett gäng tentakler som skulle skjutas på.
Ögat var inte rött, men idén lös igenom och det blev en klassiskt gammal bossfight! Skjuta ögat blir aldrig tråkigt!!

Bara 4 expansioner kvar nu då
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 09 jan 2012 10:55 #98

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Gud vad vi är duktiga. Ska bli kul att lira lite ekspansjåån.

Re: Playstation! 09 jan 2012 12:36 #99

Duktiga är vi allihopa.
The zombie island of Dr. Ned nästa?!?!
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 09 jan 2012 13:03 #100

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Affirmative.

Sedan Generalens vapengömma och efter det Klappfällornas revolution. Efter det så får jag väl köpa Moxiloxis Arena-DLC så att vi kan lira det med.
Tid det tog att skapa denna sida: 0.48 sekunder