Välkommen, Besökare

Playstation!
(1 är i forum nu) (1) Gäst

ÄMNE: Playstation!

Playstation! 18 nov 2011 03:22 #1

• Dahl
  • Ljudtekniker
Ville inte söla ner datorspel tråden då jag inte spelar alls på datorn men har precis snöat inne på GTA4 på mitt PS3. Det är ju grymt kul när man kommit in i det lite. Är det nån annan som gillar det?
May the force be with you....

Re: Playstation! 18 nov 2011 06:40 #2

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Äh, vi snackar ju en massa PS3 i den tråden också.

GTA4 köpte jag tillsammans med min första PS3a men har knappt spelat det faktiskt. Fastnade aldrig för storyn så det har mest blivit en massa jävelskap med polisen på stan.
Jag tycker Red Dead Redemption är klart mycket bättre.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Playstation! 18 nov 2011 09:16 #3

Jag älskade Gta1 och Gta2. Kommer fortfarande ihåg tävlingarna om vem som kunde köra över flest snutar innan man blev gripen/död. Har ju spelat en del av de "nyare" Gta spelen... Men jag håller nog på att bli gammal tror jag. Jag klarar nog helt enkelt inte av när de byter spelsätt på spel som jag älskat...
Fallout blir FPS och GTA blir tredjepersonsaction... uhhh... Ur led är tiden!
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 19 nov 2011 00:34 #4

• Dahl
  • Ljudtekniker
Detta är först gången som jag fastnar i ett spel som inte har ett slut på en överskådlig framtid och det värsta är att det är lånat
Så jag måste köpa ett eget men jag tror att jag ska vänta till det nya släpps.
May the force be with you....

Re: Playstation! 19 nov 2011 09:30 #5

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Annars så har jag för mig att det går att köpa GTA4 tillsammans med dom två expansionerna ganska så billigt på the interslicewideweb.

Re: Playstation! 23 nov 2011 10:13 #6

Nu när vi har en playstation-tråd så får jag fortsätta skriva om mina eskapader här.

Igår spelade jag klart Mass Effect 2 för andra gången.
Trots att jag körde 1 svårare än första gången så var det markant lättare faktiskt.
Jag försökte även att ta precis alla missions jag kunde innan jag stack iväg på suicide mission, så gubben är nu så buffad som den kan bli på en genomspelning.

En stor snackis med ME2 var ju "kärleksscenerna" som man kunde få till, och första gången jag klarade spelet så bommade jaq detta. Men nu lyckades jag med att få Jack i säng och jag hade åtminstone ett snuggly-moment med Liara.

Oj, oj, oj. Vad det är hett, hett med pixelsnusk... som inte ens var snusk... kast runt på bord och pussar där läpparna gick igenom varandra... ALL HAIL!! Det visar sig att det bara var ett trick för att få fjortisar att köpa spelet... inte för att jag är besviken på att det inte visades mer skinn, jag störde mig mest på att kvaliteten helt plötsligt föll som en blöt trasa på golvet...Det blev en stark kontrast till ett i övrigt helt fantastiskt spel.

ME2 får 10/10 Collector particle beams och -1 heavy pistol för dravelscenen...
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 23 nov 2011 14:57 #7

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Grymt bra spel men det vet vi ju alla redan. Lite diskriminerande mot bögar att det inte går att böga dock. Min fem-shep har jag lebbat runt med ganska friskt men klassisk hårdhomo på kassapparaten se det går inte.

Re: Playstation! 23 nov 2011 15:03 #8

Frågan är ju vad man skall spela nu... BAO!
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 23 nov 2011 15:24 #9

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Borderlands med mig? Eller kanske en NHL-karriär?

Re: Playstation! 23 nov 2011 15:35 #10

NHL?? Samma jäkla spel som EA har släppt sedan -94... njae. Inte så kul.
Borderlands, visst, bara vi får ihop det så.
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 24 nov 2011 06:56 #11

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Fan att det sket sig med Borderlands lirandet igår. Är grymt sugen på att skjuta mutanter så att det skvätter blod och siffror från dom.

Re: Playstation! 24 nov 2011 08:58 #12

Du får ta ordentligt med julledigt i år så vi hinner spela klart spelet då!
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 24 nov 2011 09:46 #13

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ja! Eller så kan vi kanske spela idag! Har för mig att jag kopierade min gubbe till den andra PS3an så jag kan ju faktiskt lira på övervåningen. Också.

Re: Playstation! 24 nov 2011 10:12 #14

Skall jag kopiera min gubbe till nedervåningen då så att det blir jämnt?
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 24 nov 2011 10:25 #15

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Det borde det ju bli då. Med din andra PS3a funkar väl inte korrekto?

Re: Playstation! 24 nov 2011 10:46 #16

Fungerar fint. Inget fel på den.
ffavs.wordpress.com

Re: Playstation! 24 nov 2011 11:11 #17

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ok, så du har två fint fungerande Slim nu då alltså? Var ju fel på läsaren på din allra första Fat som du lämnade in.

Re: Playstation! 24 nov 2011 11:14 #18

Fick ju tillbaka en fat också. Så jag har en slim och en fat.
ffavs.wordpress.com
Senast ändrad: 24 nov 2011 11:14 av Totenfresser.

Re: Playstation! 24 nov 2011 11:22 #19

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Så var det ja. Bara jag som har "morbidly obese-set up" hemma då. Trodde du körde "SuperSlim" men det var en "Slim-Fat combobreaker".

Re: Playstation! 24 nov 2011 11:26 #20

Japp, så är det.
Förhoppningen var ju Slim/Slim...men de jävlarna vill ju laga...
ffavs.wordpress.com
Tid det tog att skapa denna sida: 0.62 sekunder