Välkommen, Besökare

GOG.com
(1 är i forum nu) (1) Gäst

ÄMNE: GOG.com

Re: GOG.com 20 dec 2011 11:44 #81

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Kan ju faktiskt vara så. Du får testa på en annan dator. Bör väl funka på Macen också va?
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: GOG.com 20 dec 2011 11:47 #82

Jag får stövel-lägra den lite då. Gillar inte det riktigt. Känns fel med dualboot på en Mac.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: GOG.com 20 dec 2011 11:49 #83

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Det vet jag inget om. Vet bara att Fallout med V.A.T.S är tufft.

Re: GOG.com 21 dec 2011 09:33 #84

Spelade faktiskt fallout igår. Barnen är mycket medgörligare när man är själv med dem. Spelet var mycket riktigt inte alls slut, jag råkade väl ut för en bugg av något slag helt enkelt. Fick dessutom gjort ett par extra uppdrag och är numer innehavare av ett hardened power armor, en gatling laser och en turbo heavy plasma!

Begav mig ned till the master och blev delad i två delar relativt snabbt, så jag tog en längre paus. Gatling laser är elaka grejer... speciellt när man har 4st supermutanter utrustade med dessa framför sig...

Men något V.A.T.S. har åtminstone inte jag i spelet?!
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: GOG.com 21 dec 2011 09:37 #85

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Myche myche konstigt. Du får rota i Fallout-delen i GOGs forum och se om du hittar något.

Gatling Laser och Turbo Heavy Plasma, tunga grejer det.

Re: GOG.com 21 dec 2011 09:54 #86

Har säkert någon perk som inte håller med mig gällande detta...
Fast shot kanske?
ffavs.wordpress.com

Re: GOG.com 21 dec 2011 10:27 #87

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Du menar alltså att en Perk tar bort hela V.A.T.S-funktionen? Ja, kanske det men det låter ju mer som att spelet buggar eller bara jävlas.

Re: GOG.com 21 dec 2011 10:32 #88

Kan vara... men jag saknar det inte jättemycket heller. Spelet är helgrymt ändå!
ffavs.wordpress.com

Re: GOG.com 21 dec 2011 10:37 #89

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Det är ju som det gamla ordspråket: Ett V.A.T.S gör inget Fallout.

Re: GOG.com 21 dec 2011 11:49 #90

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Tipsade Mackan om det på telefon men jag kan ju tipsa om det här med: Battle Isle Platinum som innehåller 4st spel varav ett är det fantastiska Incubation med expansion. Turbaserat strategi när den är jävligt bra.

Re: GOG.com 21 dec 2011 11:56 #91

Här har vi något för alla postapokalyptiska hjältar att bita i, hur man klarar Fallout 2 på 19 minuter!!

/edit Det var bara 19minuter!!
ffavs.wordpress.com
Senast ändrad: 21 dec 2011 12:50 av Totenfresser.

Re: GOG.com 21 dec 2011 15:09 #92

Gede skrev:
Battle Isle Platinum som innehåller 4st spel varav ett är det fantastiska Incubation med expansion. Turbaserat strategi när den är jävligt bra.

Det är helt sant! Incubation är ett lysande turbaserat strategispel i X-comstil fast utan byggandet. Tror att jag spelat runt detta i åtminstone tre omgångar, fast då inte expansionen.
ffavs.wordpress.com
Senast ändrad: 21 dec 2011 15:09 av Totenfresser.

Re: GOG.com 21 dec 2011 15:15 #93

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Mycket bra spel, dock med abrupt slut. Passar bra att man får med expansionen i denna deal.

Re: GOG.com 21 dec 2011 15:35 #94

10 NYA INLÄGG!!
ffavs.wordpress.com

Re: GOG.com 21 dec 2011 15:50 #95

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Va?!?

Re: GOG.com 21 dec 2011 15:52 #96

Jag menade inget speciellt. Vara bara lite uttråkad och tänkte skriva tio inlägg i ett. Men det kanske inte räknas.
ffavs.wordpress.com

Re: GOG.com 21 dec 2011 15:56 #97

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Jo, det räknas. Jag kommer alltid plussa på 10 inlägg när jag ser din räknare iaf.

Re: GOG.com 21 dec 2011 15:58 #98

Gede skrev:
Jo, det räknas. Jag kommer alltid plussa på 10 inlägg när jag ser din räknare iaf.

WOOHOO!!
ffavs.wordpress.com

Re: GOG.com 22 dec 2011 07:37 #99

Nu är alla supermutanter bortrensade och bara The Master är kvar... En stor muterad utfluten människa som sitter i en stålkonstruktion beväpnad med dubbla miniguns! Ball!
ffavs.wordpress.com

Re: GOG.com 22 dec 2011 08:03 #100

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
2:an eller Tactics efter det?
Tid det tog att skapa denna sida: 0.49 sekunder