Välkommen, Besökare

Forumsupporten!
(1 är i forum nu) (1) Gäst

ÄMNE: Forumsupporten!

Re: Forumsupporten! 21 aug 2013 14:24 #61

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Bleuurg och Derka, derka jihad.

EN dag levde forumet upp iaf. Nu är det jag och Marcus/Totenfresser som diskuterar med varandra IGEN. Är det verkligen INGEN mer som har någon input om dom ämnen vi skriver?
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Forumsupporten! 21 aug 2013 22:48 #62

Nähä, jag är ju här för sjutton gubbar! Jag snackade med Bosse om att forumet helt plötsligt hade fått sig en uppsving, skitkul! Så vi är för tillfället minst TRE som skriver. Du får ha tålamod Gede, inte alla har tid att sitta och vänta på inläggen. Somliga av oss måste jobba, laga mat, natta ungen, slå frugan, rapa över matchen och sen kolla forumet, efter tjugo i tio-runken vill säga.

Re: Forumsupporten! 22 aug 2013 06:44 #63

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Jo jag vet att du är här. Och Dahl med. Men när två-tre personer utöver det är inloggade och inte tar sig den lilla tid det tar att skriva: "ja den filmen är bra förutom scenen med kniven" eller "jag tycker om vändstekt ägg". Men detta har jag ju ältat så många gånger innan så egentligen så fattar jag inte varför jag börjar gnälla om det igen. Mest en massa spilld tid.

Tjolahopp!

Re: Forumsupporten! 22 aug 2013 07:34 #64

Pappapiraten skrev:
Somliga av oss måste jobba, laga mat, natta ungen, slå frugan, rapa över matchen och sen kolla forumet, efter tjugo i tio-runken vill säga.

Jag spar lite tid jag och låter frun laga mat, natta barnen och sedan slå sig själv lite. Får väl sisådär 15 minuter extra per dag kanske.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Forumsupporten! 25 aug 2013 00:29 #65

Jag vet att det är trist att inte fler väljer att skriva och jag håller med dig Gede. Dock kan vi inte tvinga hit folk och inte heller tvinga dem till att skriva om de inte själva vill.

Totte, jag föreslog det för min fru. Vi kan säga såhär, soffan är minst lika skön som sängen men tyvärr inte lika stor.

Re: Forumsupporten! 25 aug 2013 09:08 #66

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Pappapiraten skrev:
Jag vet att det är trist att inte fler väljer att skriva och jag håller med dig Gede. Dock kan vi inte tvinga hit folk och inte heller tvinga dem till att skriva om de inte själva vill.

Vadå? Du har ju bevisligen ett gäng knivar och flera av dom inloggade jobbar väl med dig? Ser inte problemet, bara lösningen.

Re: Forumsupporten! 25 aug 2013 20:24 #67

Haha Gede, jag har bara en vecka kvar på jobbet sen börjar jag plugga. Du menar att jag ska go out with a bang, eller med ett eller flera snitt?
Senast ändrad: 25 aug 2013 20:24 av Pappapiraten.

Re: Forumsupporten! 25 aug 2013 20:39 #68

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ja varför inte? Har du tur så slipper du ju karva i någon och vi får en massa nya intressanta inlägg här på forumet.

Re: Forumsupporten! 25 aug 2013 21:03 #69

En win-win-situation med andra ord. Njae, jag tror jag avstår.

Re: Forumsupporten! 26 aug 2013 21:14 #70

• Bohauo
  • Grundare
Pappapiraten skrev:
Haha Gede, jag har bara en vecka kvar på jobbet sen börjar jag plugga. Du menar att jag ska go out with a bang, eller med ett eller flera snitt?

Jag ska vara "sjuk" på fredag...
"Sinnen är som fallskärmar - De fungerar bara när de är öppna"

Re: Forumsupporten! 27 aug 2013 11:21 #71

Pappapiraten skrev:

Kommer du sluta på CC efter denna veckan? Då kanske man får komma inom och hälsa på?
Det finns 10 sorters människor. Det som förstår binära tal och de som inte gör det.
Senast ändrad: 27 aug 2013 16:14 av SteeveNippel.

Re: Forumsupporten! 27 aug 2013 22:51 #72

• Bohauo
  • Grundare
SteeveNippel skrev:
Pappapiraten skrev:

Kommer du sluta på CC efter denna veckan? Då kanske man får komma inom och hälsa på?

Temporärt...
Han ska plugga och då tar han tjänstledigt fram tills januari 2014...
Men du får gärna komma och hälsa på ändå...
"Sinnen är som fallskärmar - De fungerar bara när de är öppna"
Senast ändrad: 27 aug 2013 22:52 av Bohauo.

Re: Forumsupporten! 28 aug 2013 08:44 #73

Ok.. Självklart skulle jag kunna göra det.
Det finns 10 sorters människor. Det som förstår binära tal och de som inte gör det.

Re: Forumsupporten! 28 aug 2013 22:11 #74

Steve, det han sa.

Re: Forumsupporten! 02 sep 2013 09:39 #75

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Dags att kolla över Bot-filtret igen tror jag.
Tid det tog att skapa denna sida: 0.86 sekunder