Välkommen, Besökare

Forumsupporten!
(1 är i forum nu) (1) Gäst

ÄMNE: Forumsupporten!

Re: Forumsupporten! 28 okt 2011 19:20 #21

Låter mest drygt med Karma... Kommer bara bli massa smörande då ju.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com
Följande användare sa Tack så mycket: Gylhian

Re: Forumsupporten! 28 okt 2011 19:32 #22

• Bohauo
  • Grundare
Ja, och tänk på de som inte har nårra vänner... de får ju ingen karma
och det är ju inte trevligt...

Så därför har vi det inte, karma är inte trevligt, punkt.
"Sinnen är som fallskärmar - De fungerar bara när de är öppna"
Senast ändrad: 28 okt 2011 19:34 av Bohauo. Anledning: lade till ett ","

Re: Forumsupporten! 01 nov 2011 06:03 #23

• Gylhian
  • Stuntman
Hade varit trevligt med en mobilversion av sidan.
Ta en titt på www.neogaf.com och deras mobilversion secondapps.com/neogaf
Grymt snyggt och smidigt.

Re: Forumsupporten! 01 nov 2011 10:53 #24

• Zynad
  • Kaffeansvarig
  • I hate apple!
Filmapan fungerar redan nu utmärkt i mobilen, för Android användare (och tror även det finns till iOS) så är det bara att ladda ned webbläsaren opera så fungerar det hur bra som helst
Long live play!
Playstation 3!

Re: Forumsupporten! 01 nov 2011 11:28 #25

• Gylhian
  • Stuntman
Zynad skrev:
Filmapan fungerar redan nu utmärkt i mobilen, för Android användare (och tror även det finns till iOS) så är det bara att ladda ned webbläsaren opera så fungerar det hur bra som helst

Funkar helt ok precis som du säger, men det finns ingen mobilvariant för tex tågresenärer där nerladdning av onödig grafik segar ner den annars väldigt trevliga filmapan-upplevelsen.

Re: Forumsupporten! 01 nov 2011 16:14 #26

Vi håller på att titta närmare på detta men det är i nuläget ingenting som är bestämt.
Det är möjligt att vi någon gång i framtiden kommer kunna släppa en app för filmapan men så som det är idag fokuseras det på att sprida adressen samt värva mer medlemmar.

Re: Forumsupporten! 22 nov 2011 15:20 #27

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Fick alldeles nyss upp en vit skärm som bara innehöll texten: Infinite loop detected in JError. Hände när jag skulle gå ut från Snick-snack tråden. Weird.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Forumsupporten! 22 nov 2011 18:18 #28

• Bohauo
  • Grundare
låter lite som ett "random error"... förhoppningsvis var det engångsföreteelse, säg till om det händer fler gånger, då får vi utreda vad som har hänt/händer...

Tack för påringningen och välkommen åter

Re: Forumsupporten! 22 nov 2011 20:48 #29

Jag fick den förut också...Borde vart ungefär samtidigt... Men som sagt, luktar random fart om det
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Forumsupporten! 22 nov 2011 22:38 #30

• Bohauo
  • Grundare
om ni fick den ungefär samtidigt luktar det väldigt mycket på "server-error" och då finns det inte mycket vi kan göra...

Re: Forumsupporten! 05 dec 2011 11:25 #31

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Goddag Forumsupporten.

Hade det inte varit mysigt med ett litet fält i ens profil där man kan skriva lite om sig själv, en liten presentation helt enkelt?
Det finns ju nu en fält som heter Personlig text med det hamnar ju under ens avatar (som mitt "Hårdrock!" t.ex.), vilket kanske inte är så bra om man vill skriva mycket.

Re: Forumsupporten! 05 dec 2011 11:27 #32

@GEDE
facebook.se ?
ffavs.wordpress.com

Re: Forumsupporten! 05 dec 2011 11:30 #33

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Huh? Du menar att jag ska lägga in mitt facebook-konto i min profil? Fy vad trist.

Re: Forumsupporten! 05 dec 2011 11:34 #34

Jag tänkte att de korta presentationerna man gjort i "hej jag är nykläckt-tråden" är den presentation vi har och behöver... Men det är kanske bara jag. Jag skall inte göra några fler tillägg här eftersom jag inte har något mer att tillföra, riskerar bara att bli dumheter av det.
ffavs.wordpress.com

Re: Forumsupporten! 05 dec 2011 11:37 #35

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Tja, det räcker kanske med "hej hej-tråden".

Re: Forumsupporten! 05 dec 2011 11:56 #36

För min del räcker det, men jag är en av 29st som kanske har en åsikt.
ffavs.wordpress.com

Re: Forumsupporten! 05 dec 2011 12:01 #37

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ja, eller hur många är det egentligen? Det stämmer ju inte riktigt med listorna.

Re: Forumsupporten! 05 dec 2011 14:03 #38

Så som det ser ut idag är vi 31st registrerade medlemmar. Hur många av dessa som har "aktiverat" sin registrering vet jag faktiskt inte. De som är aktiva här verkar ha en ganska bra koll på vilka som är "nya" och inte. Det är positivt!

Angående en presentation på sin profil är en bra idé Gede. Jag ska se om jag kan fixa till det vid tillfälle. Men jag håller även med Marcus, vi har en fin sektion där vi kan presentera oss närmare som funkar riktigt bra. Det kanske inte behövs mer. Jag ska ta upp detta med Bohauo när tillfälle ges.

Tack för inputen gubbs.

Re: Forumsupporten! 02 jul 2012 17:14 #39

• Dahl
  • Ljudtekniker
Lägger mitt inlägg här för det är så att jag tycker att forumet behöver lite support nu.
Inte en enda post på lääänge nu. Vi får nog hitta på nåt snart innan alla tappat lusten helt för filmapan.
Några idéer! Kom igen nu killar och om det är nån tjej reggad som inte gett sig tillkänna!!
May the force be with you....

Re: Forumsupporten! 03 jul 2012 15:04 #40

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Slutet är nog nära tyvärr.
Tid det tog att skapa denna sida: 0.55 sekunder