Välkommen, Besökare

Riddick
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Riddick

Riddick 21 aug 2013 14:22 #1

Ny Riddick-rulle på G!

"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Riddick 21 aug 2013 14:26 #2

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Diesel-Powwa! Pitch Black var bra och ja, jag tycker faktiskt att Chronicles of Riddick var helt ok. Så Riddick blir nog också mysig.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Riddick 21 aug 2013 14:32 #3

Japp! Jag gillade också de två föregångarna, och denna verkar ju vara en liten flört med just Pitch Black! Kan bli ett superbra tidsfördriv!
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Riddick 21 aug 2013 23:36 #4

Samma här! Gillar upplaget de gör. Första filmen, vem är den där Riddick egentligen? Andra filmen, jaha...han är en sån! Tredje filmen, nu jävlar ska här spöas! Någon som lirat spelet? Det kom väl innan Chronicles of Riddick om jag inte minns fel.

Re: Riddick 22 aug 2013 06:56 #5

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Nej har inte lirat. Lite för mycket smyga för min smak. Men det är väl "canon" som man säger. Officiell prequel till någon av filmerna?
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Riddick 22 aug 2013 08:03 #6

Spelade spelet lite grand, men slutade av ngn anledning... Förmodligen så var något annat viktigare, eller så hade jag en Mac istället för en speldator... Hmm... Vet inte riktigt varför jag inte fortsatte faktiskt. Men alla gillar ju det enligt de som skriver saker om spel på Inter-Slice.
ffavs.wordpress.com
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.23 sekunder