Välkommen, Besökare

Robocop
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Robocop

Robocop 06 sep 2013 06:56 #1

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Remaken alltså. Tralier finns ute nu och nja, som gammal och konservativ så är jag inte särskilt upphetsad. Inget slår originalet.

Och varför är Samuel L Jackson med i ALLA filmer?
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Robocop 06 sep 2013 07:36 #2

Hehe

Tyckte den såg lite cool ut! Men som du säger; originalet ÄR Robocop.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Robocop 06 sep 2013 07:37 #3

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Men varför målar dom om dräkten från rätt färg till svart? Tactical my ass.

Re: Robocop 06 sep 2013 07:42 #4

Jag kan tänka mig att den här filmen har samma förhållande till originalet som re-maken av Total Recall hade till sitt original. Dvs. att den blir så annorlunda att det inte gör så mycket för nostalgin, och att den kan vara en bra film på sina egna premisser.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Robocop 06 sep 2013 07:47 #5

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ja ja det är väl bara vänta och se. Tyvärr så har dom ju dragit ner på våldet rejält och filmen har en 13-års gräns mot originalets 18. Är väl därför Alex Murphy blir skadad av en explosion istället för ett gäng skurkar. Men som du säger, den kan kanske underhålla på sina egna premisser.

Re: Robocop 06 sep 2013 08:09 #6

Visst kommer man se den men när jag hörde "Dead or Alive, you're comming with me" så blev jag grymt sugen på att se originalet.
Det finns 10 sorters människor. Det som förstår binära tal och de som inte gör det.

Re: Robocop 06 sep 2013 08:33 #7

SteeveNippel skrev:
Visst kommer man se den men när jag hörde "Dead or Alive, you're comming with me" så blev jag grymt sugen på att se originalet.

Gjört!
ffavs.wordpress.com

Re: Robocop 06 sep 2013 09:00 #8

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Första Robocop äger väl nästan allt och alla. Riktig Creme de la creme när det gäller 80-tals action. Borde också se den snart igen, var alldeles för längesedan.
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.94 sekunder