Välkommen, Besökare

The 4400
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: The 4400

The 4400 21 aug 2013 07:34 #1

Denna började jag kika på igår. Jag tittade aldrig på denna serie när den sändes, förmodligen för att den jämfördes med Arkiv-X när den premiärsändes i Sverige utan att ens vara särskilt lik.

Hursomhelst; igår klämdes de två första avsnitten och det känns som om detta kan bli bra!
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: The 4400 21 aug 2013 12:07 #2

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Jaså? Verkade rätt så sunkig när dom gjorde reklam för den. Hur många säsonger finns det utav The 4400 då?
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: The 4400 21 aug 2013 12:55 #3

4 säsonger säger Nettan. Runt 40 avsnitt någonstans.

Sunkig? Mja, kanske, har inte sett så mycket ännu som sagt, men jag blir ju inte avskräckt på något vis hittills.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: The 4400 23 aug 2013 08:12 #4

Har nu sett ett gäng avsnitt, och kan väl säga så här:
Hade jag behövt vänta en vecka mellan varje avsnitt så hade jag nog inte orkat se klart på serien faktiskt. Men det kanske säger mer om mig än om serien egentligen...
ffavs.wordpress.com

Re: The 4400 23 aug 2013 12:13 #5

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Kanske, kanske inte. Är serien tillräckligt bra så sitter jag gärna och väntar en vecka på nästa avsnitt. Blir ju nästan som en ceremoni då: "ja! idag är det tisdag, då kommer det ju ett nytt avsnitt av ......." Och så är man lite gladare den dagen.

Re: The 4400 23 aug 2013 12:49 #6

Har nog alltid haft svårt att passa in "kl 20:00 på onsdag" på regelbunden basis, och missar man en gång så är det ju kört sen.
ffavs.wordpress.com

Re: The 4400 23 aug 2013 12:59 #7

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Jo det är inte så lätt men nu på senare tid så har vi kört via Telias tv-tjänst och då blir dagen då avsnittet läggs upp i deras arkiv dagen D så att säga. Så man slipper hålla koll på klockan.

Re: The 4400 23 sep 2013 08:14 #8

Nu har jag sett det sista avsnittet av The 4400. Det var en stundom segdragen och irriterande upplevelse, men på det stora hela ändå rätt okej.

Den är inte fantastiskt på något vis, men lyckades ändå med att skapa ett visst engagemang.

Jag skulle aldig rekommendera en person som jag inte vet gillar sci-fi och/eller x-files att se denna men gör man det så är det bara att kika tycker jag.
ffavs.wordpress.com
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.18 sekunder