Välkommen, Besökare

The Avengers
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE: The Avengers

Re: The Avengers 13 feb 2012 20:22 #21

• Hannes
  • Klappa
Ah! Den var det ett tag sedan man såg!

Re: The Avengers 03 maj 2012 09:35 #22

• Dahl
  • Ljudtekniker
Nån som sett den än? Jag är bra sugen i alla fall
May the force be with you....

Re: The Avengers 03 maj 2012 11:53 #23

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Samma här. Filmen har ju fått väldigt bra kritik så jag har grymt stora förhoppningar. Skulle vilja se den snart men om jag känner mig själv så blir det på Blu-Ray jag ser den första gången.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: The Avengers 30 aug 2013 07:02 #24

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
I maj 2015 är det dags för The Avengers: Age of Ultron. Jag ser fram emot det och antar att dom flesta andra gör det också. Denne Ultron ska spelas av gamle James Spader som väl synts mest i TV den senaste tiden. Någon Marvelkännare som kan säga om detta val av skådis är bra eller anus? Har ingen aning om vem Ultron är.

Edit:
Jo det vet jag ju, det är ju han. Han var ju med och slogs mot typ alla i något som kallades Secret Wars va?

Senast ändrad: 30 aug 2013 07:04 av Gede.

Re: The Avengers 30 aug 2013 09:58 #25

Det var typ 20-22 år sedan jag senast läste något med Secret Wars... Kommer mest ihåg Dr Doom och Hulken.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: The Avengers 30 aug 2013 11:23 #26

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ja det är mest fragment. Vet att denne Ultron smög omkring och var lömsk när alla andra slogs.

Re: The Avengers 30 aug 2013 15:34 #27

• Kindtand
  • Kaffeansvarig
Ultron var en robot som byggdes av Dr.Pym (Ant Man i seriernas tidiga avengers) men som såklart blev för mäktig för sitt eget bästa och därmed blev egoistisk ond och mordisk. han uppgraderade sig i rasande takt och är nu en "levande varelse av ren adamantium", samma metall som wolverine har runt sitt skelett.

I filmerna lär det väl bli Tony Stark som uppfinner honom istället som ett led i att kunna ha robotar som iron man så han själv slipper eller ett arméexperiment som går fel.

Jag kan inte säga nåt på rak arm om skådisen som ska spela honom, men jag tycker det är ett bra val av skurk då det blir ett dilemma med det hela. inte nog med att avengers ska kämpa mot en superskurk... Det var de som skapade den från första början.

Re: The Avengers 01 sep 2013 19:02 #28

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ja det låter inte dumt alls Kindtand. Hoppas att dom får till honom på ett bra sätt. Gissar att Ultron kommer att vara någon form av CGI och att James Spader bara gör rösten.

Re: The Avengers 01 sep 2013 20:16 #29

Ultron, never heard of. Låter som ett rengöringsmedel.

Re: The Avengers 02 sep 2013 07:47 #30

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ultron är Vanischs onda bror som bara fläckar ner. Med choklad och lera.
Följande användare sa Tack så mycket: Pappapiraten
  • Sida:
  • 1
  • 2
Tid det tog att skapa denna sida: 0.46 sekunder