Välkommen, Besökare

Kill List
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Kill List

Kill List 01 jan 2012 20:11 #1

Det är brittiskt, det är provocerande och det är något som inte riktigt stämmer...tydligen
Två brittiska snubbar försöker få vardagen att gå ihop med ungar som ska matas och räkningar som ska betalas. De beslutar sig för att återuppta sitt gamla jobb som yrkesmördare, men det är något som inte står riktigt rätt till vad gäller både arbetsgivare och måltavlorna.

Jag är ganska pepp på Kill List, har läst det som har skrivits om filmen på en av våra rivalsidor ( ) Moviezine och det verkar intressant. Vet inte riktigt om jag är så överförtjust i jämförelsen med From Dusk Till Dawn, The Last Excorcism samt Paranormal Activity 3 dock. Jag vill helst inte att det ska vara en massa övernaturligt tjaffs med i filmen. Det hade varit skönt med en vanlig thriller dock med en go twist på slutet.

Vad tror ni andra?

Re: Kill List 02 jan 2012 08:10 #2

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Idén låter ju lite kul faktiskt. Inget jag hört talas om innan men låter som något man får hålla ögon och öron öppna för.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Kill List 02 jan 2012 17:37 #3

Verkligen, sålänge den inte spårar ur som The Last Excorcism.

Re: Kill List 19 jan 2012 13:58 #4

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Såg att denna var släppt på engelsk Bluh-Rajj. Kanske något man ska köpa på vinst och förlust? Fick bra betyg på Blu-Ray.com också.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.25 sekunder