Välkommen, Besökare

Vi måste prata om Kevin
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Vi måste prata om Kevin

Vi måste prata om Kevin 01 jan 2012 19:47 #1

Är det verkligen så att man per automatik älskar det barnet som man föder samt uppfostrar?
Vad händer om detta barn begår ett våldsbrott med dödlig utgång? Vem ska man lasta?

I Vi måste prata om Kevin ställs alla dessa svåra frågorna när vi får möta Eva (Tilda Swinton) vars son Kevin (Ezra Miller) begår ett fruktansvärt våldsbrott. Hade Eva kunnat förutse sin sons fruktansvärd handling eller skulle man till och med kunna lägga skulden på henne?

Jag är ganska pepp på denna rullen, tycker att frågeställningen är riktigt intressant och Tilda Swinton är alltid underhållande att beskåda.
Senast ändrad: 01 jan 2012 19:49 av Pappapiraten.

Re: Vi måste prata om Kevin 02 jan 2012 08:14 #2

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Denna ska ju vara bra vad jag har hört men jag tilltalas sällan av sådana här filmer. Tycker att dom ofta har en tendens att bli för...mycket. Om man nu kan säga så. Det vältras i misär och hur dåligt alla mår. Dock så kan man ju alltid hoppas då Tilda Swinton och John C. Reilly alltid brukar leverera finfina skådisinsatser.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Vi måste prata om Kevin 02 jan 2012 17:32 #3

Jo det händer ganska ofta att det vältras i missmod och sorg, nattsvart så det står härliga till! Jag vet inte riktigt vad jag ska hoppas på här, om jag vill vältra mig i sorg eller inte. Den som lever får se. Dåligt skämt med tanke på filmens handling.

Re: Vi måste prata om Kevin 01 feb 2012 14:45 #4

• Gylhian
  • Stuntman
En av de filmerna jag ser fram emot att se i år. Verkar riktigt bra.

Re: Vi måste prata om Kevin 01 feb 2012 18:19 #5

Samma här. Hoppas bara att de inte har försökt göra rullen mer än vad den faktiskt är tänkt att vara genom att lägga på läskig musik och typiska skräckteman. Hur som haver, det ska bli spännande att se helt klart.
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.23 sekunder