Välkommen, Besökare

Prometheus - Alien begins?
(1 är i forum nu) (1) Gäst

ÄMNE: Prometheus - Alien begins?

Re: Prometheus - Alien begins? 09 jan 2012 13:57 #101

Jag hoppas verkligen att jag kommer ha fel och att filmen kommer var årets bästa grej.

Re: Prometheus - Alien begins? 09 jan 2012 14:10 #102

Det hoppas jag också. Men som jag nämnde någonstans i början av tråden, risken för en "lucas" finns så jag är fortfarande endast försiktigt optimistisk.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Prometheus - Alien begins? 10 jan 2012 06:35 #103

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Någon gång efter 1:a juni så sitter vi alla och är nöjda och glada tror jag.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Prometheus - Alien begins? 10 jan 2012 08:09 #104

Om inte annat för Therons insats.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Prometheus - Alien begins? 10 jan 2012 09:00 #105

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Garanterat.

Re: Prometheus - Alien begins? 03 maj 2012 00:34 #106

Någon som har sett de senaste behind- samt trailrarna? Jag vågar inte titta längre. Jag vill inte få fler spoilers nu, även om Cameron har varit jäkligt duktig på att hålla tillbaka så mycket som möjligt.

Re: Prometheus - Alien begins? 03 maj 2012 08:02 #107

Nope, inte sett dem... Men hur mycket kan de avslöja då? Jaja, kanske får klämma in dem på lunchen idag ...eller så läser jag vidare i Metro 2033 istället, får se.
ffavs.wordpress.com

Re: Prometheus - Alien begins? 03 maj 2012 11:51 #108

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Nä inga fler trailers nu. Nu är det the real thing som gäller.

Re: Prometheus - Alien begins? 03 maj 2012 22:33 #109

Marcus, håll dig till boken istället. Det skulle jag ha gjort.

Gede, håller med dig till 100%.

Senast ändrad: 03 maj 2012 22:34 av Pappapiraten.

Re: Prometheus - Alien begins? 04 maj 2012 08:19 #110

Det blev boken. Den är väldigt bra faktiskt. Rysk framtidsdystopi is king!
ffavs.wordpress.com

Re: Prometheus - Alien begins? 03 jun 2012 07:45 #111

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Har inte kommit igång och bokat biljetter eller någonting. Just nu verkar det som om jag inte kommer att se den enda filmen som kunde fått in mig i en biosalong i år. Förhoppningsvis så ordnar det snart upp sig. Något som haft mer eld i baken och sett filmen?

Re: Prometheus - Alien begins? 03 jun 2012 13:44 #112

Jag har en del kompisar som har sett den, tråkigt nog är det riktigt svala reaktioner från deras håll.
Vet inte om det är pga för höga förhoppningar eller för att filmen faktiskt är dålig. I vilket fall som helst så är jag säker på att vi iallafall kan räkna med en hel del ögongodis.

Re: Prometheus - Alien begins? 04 jun 2012 08:34 #113

Jag får väl ta med mig frugan och se den då om ingen annan vill... Fast realist som man är så kommer jag nog se den ensam, sent en kväll på blåstråle.
ffavs.wordpress.com

Re: Prometheus - Alien begins? 04 jun 2012 09:27 #114

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Jo jag vill. Men efter den ljumna kritiken så är jag inte alls lika sugen. Så blåstråle låter faktiskt ganska lockande.

Re: Prometheus - Alien begins? 04 jun 2012 10:08 #115

Jag skiter faktiskt i kritikerna. Jag vill bilda mig en egen uppfattning. Australia fick ju bra kritik och det är en skitfilm. Avatar fick bra kritik och den håller för max två tittningar. Så jag väljer att bortse från sådant. Jag tror Prometheus är bra, men inte lika go som Alien.
ffavs.wordpress.com

Re: Prometheus - Alien begins? 04 jun 2012 11:42 #116

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Visst är Prometheus bra, tror inget annat. Trodde bara att fler skulle gilla den. Men lika go som Alien är det svårt för någon film överhuvudtaget att vara.

Re: Prometheus - Alien begins? 04 jun 2012 19:54 #117

Jag är benägen att hålla med er båda två Gede o Marcus, jag tror att den kommer vara bra men ha svårt att komma upp till samma klass som Alien. Fast å andra sidan, vill man det?

Re: Prometheus - Alien begins? 05 jun 2012 11:12 #118

Det största problemet är att hitta en dag/helg där det inte är födelsedagskalas eller konfirmation eller student just nu...
ffavs.wordpress.com

Re: Prometheus - Alien begins? 05 jun 2012 11:40 #119

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Hmmm, undrar var kyrkan tycker om att ha konfirmation i en biosalong? Personligen så tycker jag att det borde funka jättebra.

Re: Prometheus - Alien begins? 24 aug 2012 08:51 #120

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Eftersom man failade att se denna på bio så är Blu-Rayen bokad och klar. Peuw, peuw!
Tid det tog att skapa denna sida: 0.79 sekunder