Välkommen, Besökare

Iron Sky - Rymdnazisterna anfaller!
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Iron Sky - Rymdnazisterna anfaller!

Iron Sky - Rymdnazisterna anfaller! 22 okt 2011 12:29 #1

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!

Vad tror ni om detta då? Denna finska produktion har varit på gång ett bra tag nu men jag kan vänta för jag fullkomligen älskar konceptet.

"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Iron Sky - Rymdnazisterna anfaller! 02 feb 2012 19:34 #2

Konceptet är faktiskt riktigt bra och de har lyckats fånga relativt kända skådisar också. Det enda som talar för att det skulle kunna bli en flopp är bristande skådespeleri samt specialeffekter. Litet bolag, liten budget, små effekter? Hur som helst, det ser onekligen spännande ut helt klart.

Re: Iron Sky - Rymdnazisterna anfaller! 03 feb 2012 06:41 #3

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Får väl se nu när filmen har premiär under Berlins filmfestival, om folk tycker den är något att ha. Senaste trailern tycker iaf jag innehåller väldigt fina effekter för att vara gjorda för en billig peng.

Senast ändrad: 03 feb 2012 06:41 av Gede.

Re: Iron Sky - Rymdnazisterna anfaller! 19 aug 2013 12:59 #4

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Finns på Netflix. Och är väl mer kul än bra om man säger så. Eller vad säger någon annan?

Re: Iron Sky - Rymdnazisterna anfaller! 19 aug 2013 13:09 #5

Vill minnas att både frugan och jag tyckte att det var en bortslösad kväll när vi såg denna... Varken speciellt rolig eller spännande. Ganska snygg dock.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Iron Sky - Rymdnazisterna anfaller! 19 aug 2013 13:15 #6

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ja ganska snygg. Och ett koncept som är väldigt mycket bättre än själva filmen. Vilket man väl får säga är synd då det fanns så mycket potential. Allt är iofs gjort på en liten budget men jag tycker inte att det riktigt räcker som ursäkt för att ha ett dåligt manus.

Re: Iron Sky - Rymdnazisterna anfaller! 19 aug 2013 13:34 #7

Jag kunde inte sagt det bättre själv Gede. Tyvärr faller hela grejen med det dåliga manuset.
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.26 sekunder