Välkommen, Besökare

John Malcovich
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: John Malcovich

John Malcovich 30 jan 2012 09:04 #1

• Kindtand
  • Kaffeansvarig
Är det bara jag eller är John Malcovich väldigt överskattad som skådis? Han stoppas ofta i riktiga högbudgetrullar men är egentligen en B-skådis. Nej, kanske inte... Men han spelar samma roll om och om igen. Man tycker att nån borde. Se igenom det snart.

Re: John Malcovich 30 jan 2012 09:06 #2

Vad menar du?? I Con Air är han ju farlig och i Transformers 3 är han ju mesig!
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: John Malcovich 30 jan 2012 21:53 #3

Oh don't get me started...jag håller med dig Kindtand. Han är urtråkig att titta på.
Inte ens när han får en humoristisk roll är han rolig att titta på.

Re: John Malcovich 30 jan 2012 22:11 #4

• Kindtand
  • Kaffeansvarig
Tycker alltid han är mesig. I och för sig är Con air ett litet undantag för mig då det var första gångennjag sett honom som jag ens reflekterade över hans namn. Och Cyrus the Virur är en cool karaktär. ( Fast Steve Buschemi var coolaste skurken av alla.)

Filmer jag sett honom i som varit bra men där han dragit ner helhetsintrycket är ju bland annat Liftaren Guide Till Galaxen som den där religiöse ledaren för de förkylda. och Jobah Hex, som inte var nån höjdarfilm från början ( men jag har en soft spot för filmer som baseras på serier) där han försöker men totalt misslyckas få till en sydstatdialekt.

Jag bevisas gärna fel. Är det nån som kan ge tips på en film han är lysande i?

Re: John Malcovich 30 jan 2012 22:16 #5

.....eh.

Re: John Malcovich 02 feb 2012 23:36 #6

• Hannes
  • Klappa
Lysande vet jag inte. Men jag tycker ändå att han funkar i Being John Malkovich. Kanske är för att filmen är så förbannat skum att man helt tillslut godtar vad som helst, men där tycker jag han håller i alla fall. Annars har han varit väldigt slätstruken i allt annat jag sett med honom.

Re: John Malcovich 03 feb 2012 08:26 #7

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Jag har då inget emot John Malcovich. Tycker han funkar bra i dom flesta roller han gör. Inte världens bästa skådis kanske men inte heller den sämsta.
Då har jag betydligt svårare för gamle torre Denzel.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: John Malcovich 03 feb 2012 08:32 #8

Jag gillar John Malcovich. Tycker han brukar addera lite krydda till filmerna han är med i. Själv blev jag lite gladare när han var med i senaste transformers och jag tycker faktiskt han är riktigt bra i hans eget huvud.

Skall vi snacka överskattade skådisar så finns det ju en handfull att avhandla bland den övriga ensemblen i transformerstriologin, Shia exempelvis, Megan, fotbollskillarna med bössor och armébyxor. Och sen tycker jag att hela Sveriges samlade skådespelaramatörer borde ha en helt egen "överskattade skådisar" kategori. Kjell Bergqvist undantagen. Mikael Persbrandt kan ha en helt egen hemsida om hur kass och överskattad han är.
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com
Följande användare sa Tack så mycket: Pappapiraten

Re: John Malcovich 03 feb 2012 13:26 #9

Marcus skrev:
Mikael Persbrandt kan ha en helt egen hemsida om hur kass och överskattad han är.
Applåder!!
  • Sida:
  • 1
Tid det tog att skapa denna sida: 0.18 sekunder