Välkommen, Besökare

Vad heter filmen?
(1 är i forum nu) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE: Vad heter filmen?

Re: Vad heter filmen? 05 jan 2012 06:46 #21

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Snackar ni John Holmes, porrsnubben med jätteballen?
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Vad heter filmen? 05 jan 2012 20:58 #22

• Dahl
  • Ljudtekniker
Japp, det gör vi

Det jag kan komma ihåg är att dom som är med i en av filmerna är i ett hus som känns lite som det ligger högt upp, dom är på uteplatsen med pool och hela det köret och ligger sen går dom in och har aktivitet med varandra. Just Holmes går från rum till rum och joinar allihop lite. Sen är det fler men inte som jag kan komma på handlingen i just nu. Har inte haft tid att gå igenom den där sidan som frugan hittade förra veckan än men det ska jag göra under helgen.
May the force be with you....

Re: Vad heter filmen? 05 jan 2012 22:45 #23

Hahaha, jag är helt värdelös på porrfilmer. När jag var yngre och skulle spela in porrfilm på VHS-band så lyckades jag alltid somna. Det slutade alltid med att morsan väckte mig i slutet av filmen. Hon fattade nog aldrig att min avsikt med att sitta upp så sent.

Re: Vad heter filmen? 01 feb 2012 07:55 #24

• Gylhian
  • Stuntman
Pappa Piraten skrev:
Hahaha, jag är helt värdelös på porrfilmer. När jag var yngre och skulle spela in porrfilm på VHS-band så lyckades jag alltid somna. Det slutade alltid med att morsan väckte mig i slutet av filmen. Hon fattade nog aldrig att min avsikt med att sitta upp så sent.

Alltid snyggt.

Hört att du var grym på att spela in porrfilmer på köpta vhs-filmer också genom att köra tejp-tricket.

Re: Vad heter filmen? 01 feb 2012 10:35 #25

• Kindtand
  • Kaffeansvarig
För att återknyta till början av tråden... PP, filmen du söker är Boondock Saints. Det är Willem Dafoe som spelar en FBI-agent som är bög men inte det minsta bögig, (Förutom när han klär sig i drag för att komma in i ett maffiatillhåll). Det är en klassiker som klart är var att se. Uppföljaren som det var snack om länge och sen tyst dök upp visade sig vara riktigt kass..

Re: Vad heter filmen? 01 feb 2012 13:33 #26

Gylhian skrev:
Hört att du var grym på att spela in porrfilmer på köpta vhs-filmer också genom att köra tejp-tricket.
Det va jag. Hur fasen kom man på det förresten? Om man tejpar över det där hålet så kan man spela in på bandet igen. Så jäkla smart! =) Jag tror faktiskt att jag har minst en klasskamrat här som jag har spelat in porrfilm år.

Kindtand, det är det ju!! Hur fasen kunde jag inte komma ihåg det, jag som älskar den filmen och kan mer eller mindre varenda scen. Pinsamt. Tack för hjälpen!
  • Sida:
  • 1
  • 2
Tid det tog att skapa denna sida: 0.25 sekunder