Välkommen, Besökare

Filmrykten!
(1 är i forum nu) (1) Gäst

ÄMNE: Filmrykten!

Re: Filmrykten! 07 dec 2011 08:43 #21

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Jo det är han. Han är född 1947 så han borde vara ganska så skintorr vid det här laget. Men det är tufft att gamle Robo får vara med i hyffsat stor film igen.
"Die Sauerkraut ist in mein Lederhosen." German teaching tape

Re: Filmrykten! 07 dec 2011 08:51 #22

Absolut! Undrar om det blir en Robocop vs. Spock?
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Filmrykten! 07 dec 2011 08:56 #23

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Epic megafight in the depths of doom. Skulle vilja se Spock göra vulcan-neck-grej på Robocop och se hur det hade gått.

Re: Filmrykten! 07 dec 2011 12:24 #24

• Gylhian
  • Stuntman
Marcus skrev:
Är inte han jättegammal nu?? Han var väl typ 40 när de gjorde Robocop... Inte för att det blir sämre.

Han gjorde ett bra jobb i Dexter förra säsongen, trots att han såg halvdöd ut.

Re: Filmrykten! 19 dec 2011 07:13 #25

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Tydligen ska Spielberg göra en film baserad på dessa premisser:

Plot Summary: The film is based on Daniel H. Wilson's uncomfortably humorous survival guide "How to Survive a Robot Uprising: Tips on Defending Yourself Against the Coming Rebellion." The book is an inspired and hilarious look at how humans can defeat the inevitable robot rebellion - as revealed by a robotics expert.

How do you spot a robot mimicking a human? How do you recognize and then deactivate a rebel servant robot? How do you escape a murderous "smart" house, or evade a swarm of marauding robotic flies? In this dryly hilarious survival guide, Wilson teaches worried humans the keys to quashing a robot mutiny.

Kan bli intressant.

Re: Filmrykten! 09 jan 2012 06:35 #26

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Vet inte om det är bekräftat eller bara rykten men: Benedict Cumberbatch ska spela skurk i nästa Star Trek-film. +10 på peppstegen för min del.

Re: Filmrykten! 09 jan 2012 07:56 #27

Gede skrev:
Tydligen ska Spielberg göra en film baserad på dessa premisser:

Plot Summary: The film is based on Daniel H. Wilson's uncomfortably humorous survival guide "How to Survive a Robot Uprising: Tips on Defending Yourself Against the Coming Rebellion." The book is an inspired and hilarious look at how humans can defeat the inevitable robot rebellion - as revealed by a robotics expert.

How do you spot a robot mimicking a human? How do you recognize and then deactivate a rebel servant robot? How do you escape a murderous "smart" house, or evade a swarm of marauding robotic flies? In this dryly hilarious survival guide, Wilson teaches worried humans the keys to quashing a robot mutiny.

Kan bli intressant.

I, robot 2?
"You know, standing here with my loving family, I have a question: Why am I running from the axe?" - Al Bundy
ffavs.wordpress.com

Re: Filmrykten! 09 jan 2012 10:32 #28

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Kanske det kanske. Fast bättre kan man ju hoppas.

Re: Filmrykten! 09 jan 2012 10:48 #29

Jag gillade ju I, robot så varför inte.
ffavs.wordpress.com

Re: Filmrykten! 09 jan 2012 11:57 #30

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ja I Robot är väl helt ok. Men jag väntade mig mer av Alex Proyas.

Re: Filmrykten! 09 jan 2012 12:32 #31

Gör vad som helst så länge inte Will Smith finns med i planerna.

Re: Filmrykten! 09 jan 2012 12:38 #32

Pappa Piraten skrev:
Gör vad som helst så länge inte Will Smith finns med i planerna.

Gillar du inte Will Smith?? Jag som kan se Independece day om och om igen bara för att han är så rolig!!

Tycker faktiskt att han kan vara bra, och som jag ser det är I, robot inte det sämsta han gjort åtminstone.
ffavs.wordpress.com

Re: Filmrykten! 09 jan 2012 14:00 #33

Will Smith imponerar inte i mina ögon. Han likt Persbrandt kan bara spela en typ av roll när det gäller all typ av action. Trots detta gillar jag Independence Day starkt.

Re: Filmrykten! 10 jan 2012 06:27 #34

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Jag tror iofs inte att vi behöver oroa oss över att Will Smith är med i kommande Spielberg-filmen. Han kör säkert med Tompa Cruise eller Di Caprio igen.

Re: Filmrykten! 10 jan 2012 08:08 #35

Då röstar jag för DiCaprio. Cruise är för kort för att vara trovärdig.
ffavs.wordpress.com

Re: Filmrykten! 10 jan 2012 08:59 #36

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
Ja, korta människor har ingen trovärdighet.

Re: Filmrykten! 10 jan 2012 09:05 #37

Nej. Minst 1.80 annars får det vara. Om man inte kompenserar med stort skägg då, som Pagrotsky.
ffavs.wordpress.com

Re: Filmrykten! 10 jan 2012 09:12 #38

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
He he. Lille Paggan ja, han är inte lång han.

Re: Filmrykten! 10 jan 2012 09:31 #39

Telefonkataloger under honom.
ffavs.wordpress.com

Re: Filmrykten! 18 jan 2012 06:32 #40

• Gede
  • Producent
  • Hårdrock!
George Lucas ska tydligen dra sig tillbaka.

Inte en dag för tidigt tycker jag då han inte rosat marknaden med bra film dom senaste 15 åren direkt. Men samtidigt så måste jag tacka George för att han har varit med och skapat två trilogier som verkligen gjort ett avtryck i mitt liv. Tack George! Ta och vila lite nu.
Tid det tog att skapa denna sida: 0.45 sekunder